zaterdag 19 februari 2011

Goede voornemens

Voor de zoveelste keer kom ik tot de ontdekking dat ik hier al veel te lang niks geschreven heb. En opnieuw vraag ik me af waarmee ik het dan zo druk heb dat ik geen tijd overhoud, integendeel, tijd tekort kom. Tja, feit is nu eenmaal dat ik door mijn gezondheid weinig energie heb en dan ben je met weinig inspanning wel snel heel moe. Reden voor mij om eens een inventarisatie te maken van mijn bezigheden. Uiteindelijk heb ik moeten concluderen dat het werk voor Livaad Online een veel te groot aandeel van mijn energie vroeg. En een paar weken geleden heb ik dan ook de moeilijke beslissing genomen om daarmee te stoppen. Gelukkig heb ik een opvolgster gevonden zodat al het werk dat ik er, samen met een paar trouwe vrijwilligers, in heb gestopt niet verloren gaat. Een pak van mijn hart Martine, nogmaals dank!
En dat betekent dat ik nu hopelijk wat meer tijd overhoud voor dit weblog. Zeker nadat ik van mijn kinderen een paar prachtige kookboeken heb gekregen voor mijn verjaardag waarin alle recepten van dit web-log staan compleet met foto's, Vier deeltjes zijn het, twee met alles uit 2009 en twee voor 2010. Dus nu ga ik ijverig werken aan mijn deeltjes voor 2011. Hoeven ze volgend jaar geen nieuw idee te verzinnen.
Kortom, goede voornemens genoeg en het is niet eens Nieuwjaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten